INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW
Z dniem 1 marca 2020 r. został wprowadzony nowy Regulamin organizacyjny Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem (zarządzenie nr 197/XXX/2020 Burmistrza Zawadzkiego z dnia 31 stycznia 2020 r.).
Na podstawie nowego regulaminu ulega zmianie struktura organizacyjna urzędu, czyli zrezygnowano z kilku samodzielnych stanowisk i utworzono 3 nowe komórki organizacyjne (referaty).
Nowa struktura organizacyjna przedstawia się następująco:
Komórki organizacyjne (referaty):
- Urząd Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (I piętro, biura: 206, 207);
- Referat Finansowo-Budżetowy (parter, biura nr: 108, 109, 112, 113, 114);
- Referat Nieruchomości i Inwestycji (II piętro, biura nr: 300, 301, 302, 303, 306);
- Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa (parter, biura nr: 110, 111);
- Referat Rozwoju i Infrastruktury Społecznej (parter, biura nr: 102, 104, 105);
Samodzielne stanowiska do spraw:
- obsługi biura Rady Miejskiej (parter, biuro nr 103);
- organizacyjnych i obsługi sekretariatu (I piętro, biuro nr 202);
- kadr i archiwizacji akt (II piętro, biuro nr 304);
- administracyjnych, gospodarczych i uzależnień (parter, biuro nr 101);
- informatycznych (przyziemie, biuro nr 006);
oraz Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektor ochrony danych (parter, biuro nr 103)
Zmiany nie dotyczą referatu Finansowo-Budżetowego i kasy urzędu, gdzie można załatwiać sprawy w tych samych biurach.
W przypadku wątpliwości można zapytać o miejsce załatwienia sprawy w urzędzie, pracownika w punkcie obsługi petenta.
Reorganizacja urzędu ma na celu usprawnić jego funkcjonowanie i jednocześnie wpłynąć na jakość realizowanych zadań przez urzędników.
Wyżej wymienione zarządzenie ze szczegółowym zakresem zadań komórek organizacyjnych zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej (strona internetowa gminy Zawadzkie).
Natomiast z uwagi na kończący się proces związany z przenoszeniem się niektórych urzędników do innych biur, prosimy interesantów o wyrozumiałość.
Wersja XML